duminică, februarie 28, 2016

24/7


Nostalgia homeschooling-ului...
















Lecția de germană- mingea de gimnastică e minunată pentru joacă și lucru.
O recomand călduros oricui, nouă ne-a oferit multe ore de joacă, iar coloana mea e mai fericită când o folosesc...


Omida mâncăcioasă se aude din nou la noi în casă.
Mai e nevoie de explicații?!

Măriuța se străduia să folosească aspiratorul, Emi testa relația cauză-efect: ce se întâmplă când apeși butonul?

Doar două mânuțe au reușit să creeze imaginea aceasta de vis, am așteptat să văd până unde va merge, la un moment dat am ajuns la concluzia că  Emi poate merge mai departe decât am eu putere sau timp să strâng...

Fascinația focului

Deprinderi pentru viață

Ce plăcere să amesteci cu mânuțele proprii săpunul de casă dat pe răzătoare!

Matematica practică- adunarea cu chibrituri

Domnul profesor de matematică sau de desen?

Dă-te la o parte!
A refuzat să doarmă lângă mine, e mai confortabil covorul?!
Citirea poate fi exersată  oriunde!
Asamblarea unei propoziții  se poate face și când mami  trebăluiește!


Prima carte citită integral de Nectaria (28.02.2016)
 O recomand pentru că are propoziții simple, amuzante, cu litere scrise mare. A avut mare succes și văd că a încurajat-o mult pe Nectaria pe drumul dificil al cititului. Mi-a cerut să îi mai iau de la bibliotecă alte cărți similare.



0 comentarii:

Blog Archive