vineri, martie 28, 2014

Tratament esențial în vindecarea oricărei boli

Acum două zile m-am simțit ca o legumă fiartă: probabil o enteroviroză m-a vizitat ca să-mi amintească să mă bucur mai mult de zilele cu sănătate... Văzându-mă adunată pe pat, Măriuța și Nectaria mi-au făcut câte o felicitare. Simplă, caldă, plină de iubire. Am simțit cu adevărat că durerea se micșorează și devine mai suportabilă.

Ieri, Măriuța a căzut victima unei viroze: greață, durere de burtă, durere de cap, ba chiar și febră seara. Nectaria era afară la joacă, eu cu Emanuel încercam din răsputeri să rezolv cina, să eliberez masa de cărți, creioane, pahare și caiete. Lucrasem chiar și la desen niște păsări. Gândindu-mă cum s-o mai ajut pe Măriuța în afară de ceai de mentă rece cu lămâie, îmi încolțește o idee. Cu Emanuel în poală, desenez o pasăre și scriu un mesaj pe mica mea felicitare. Nimic extraordinar. Doar un Mami te iubește! Destinatara se înveselește imediat. N-a scăpat de durere, dar a trecut mai ușor peste ea. Apoi am rămas alături de ea, cu Emi, să citim dintr-o carte cu multe imagini spectaculoase din lume. Iar la un moment dat, cu ajutorul Domnului, am aranjat chiar și bucătăria, am pregătit chiar și cina, deși părea imposibil. Dar micul meu pacient era mai liniștit și se simțea iubit. Și eu am fost mai împăcată...

1 comentarii:

Anonim spunea...

De multe ori, un gest, sau un zambet ne fac sa ne simtim mai bine. Iar daca acest gest vine din partea copiilor nostri, conteaza insutit.
Multa sanatate va doresc!
Maria

Blog Archive