marți, octombrie 25, 2011

Uleiul de peşte, aliat al sănătăţii


Cine mă cunoaşte deja, ştie că de vreun an încerc să devin vegetariană împreună cu familia mea, mai mult sau mai puţin doritoare de hrană vegetală. Ar fi o ipocrizie să spun că încercările mele au avut succes în totalitate, dar au fost perioade când chiar am reuşit şi perioade când o "fripturică" sau o cană de lapte mi-au gâdilat plăcut cerul gurii... Cât despre ouă, la ele nu am renunţat deloc! Nenorocirea mai mare e că îmi plac (prea) mult prăjiturile şi repede , repede mă apuc să coc câte ceva, în compoziţie fiind prezente, evident, şi ouă (de la bunici, ţărani etc.), lapte etc.

Peşte nu mănânc de când mă ştiu şi constat că Nectaria îmi seamănă, însă ulei de peşte am mai înghiţit (mai ales iarna sau în sarcină, noroc că avea gust de lămâie:)) pentru că am auzit că e benefic şi i-am dat chiar şi Măriuţei o sticlă (dar de la Moşu'!). Cine n-a auzit de Omega 3 şi de virtuţile acestor acizi graşi prezenţi în mai multe alimente?!

Şi tocmai pe când cugetam (activitatea aceea de care ai parte intens în nopţile albe create de enteroviroze, viroze respiratorii şi cum s-or mai fi numind afurisitele acestea de boli!) dacă să le cumpăr fetelor ulei de peşte, doar-doar om trece iarna fără vizite la medic, numai ce mă trezesc cu un mesaj de la Arena Communications, din care redau primele rânduri.

Brandul islandez Lysi este unul dintre cei mai apreciati producatori internationali de ulei de peste si de suplimente nutritive pe baza de ulei de peste. Impreuna cu agentia de relatii publice ARENA Communications, in a doua jumatate a lunii octombrie, ne propunem sa ajutam cat mai multe persoane sa se informeze si sa constientizeze importanta acizilor grasi Omega 3 pentru sanatatea lor. Din pacate, nu toate produsele care contin Omega 3 sunt la fel de eficiente. Omega 3 din uleiul pur de peste se bucura insa de o eficienta excelenta, mai ales daca este produs… corect, asa cum este cazul Capsulelor Omega 3 Lysi.

Am acceptat propunerea dumnealor de a testa capsulele Omega 3 (deşi mi-e milă de bieţii peşti...) şi de a publica 3 articole privitoare la beneficiile oferite de aceşti acizi graşi conţinuţi de uleiul de cod, în special. Rezultatul capsulelor nu îl pot publica imediat pentru că sunt 120 într-o cutie; în plus, nu mă aştept la îmbunătăţiri miraculoase, dar nădăjduiesc că vor fi efecte benefice vizibile, totuşi, mai ales că i am oferit cu drag capsulele galbene soţului meu, mare iubitor de peşte (în farfurie!), care are un program extenuant. Iată ce am aflat până acum despre uleiul de peşte, din pliantul oferit de firma islandeză Lysi şi din informaţiile oferite pe alte site-uri. Prima postare e dedicată copiilor (născuţi şi nenăscuţi) şi gravidelor.

  • Consumul de ulei de peşte poate preveni astmul şi combate rahitismul (uleiul Lysi pentru copii e îmbogăţit cu vitamina D), contribuie la dezvoltarea atenţiei şi creşte rezistenţa la stres.
  • O cantitate suficientă de Omega 3 este mai mult decât benefică pentru dezvoltarea creierului şi a ochilor încă din viaţa intrauterină. (mai multe informaţii)
  • Dr. Sears recomandă Omega 3 (care se găseşte nu numai în uleiul de peşte) ca aliat împotriva neplăcerilor sezonului rece, împreună cu alte 7 alimente imunostimulatoare.
(imagine preluată de aici)

4 comentarii:

mihaeladr spunea...

Si eu si copilu' "inghitim" ulei de la Lysi. Ni l-a recomandat medicul nostru homeopat!

laura75 spunea...

Si eu ma gandeam de iarna trecuta sa le dau copiilor ulei Lysi, singura mea retinere fiind gustul, am tot intrebat in stanga si in dreapta, dar nimeni nu a putut sa ma lamureasca. Daca tu spui ca gustul e chiar de lamaie (cum zic si ei)cred ca il voi cumpara pentru iarna asta.

Iulia spunea...

Laura gustul predominant e de lamaie, dar se simte si cel de peste; pe mine insa nu m-a deranjat si nici pe Mariuta.

Iulia spunea...

Si eu iau ulei de peste de ceva vreme, nu un brand anume, m-am luptat la inceput cu gustul lui, dar acum este ok.

Blog Archive