vineri, martie 04, 2011

Obiecte noi în casa noastră


Ceasul deşteptător e pentru mine! L-am luat în speranţa că voi reuşi din nou să mă trezesc la 5.30-6, ca să câştig puţin timp pentru sufletul meu.
Zâmbăreţul e un timer care mi-aduce aminte de mâncarea de pe foc, înainte să îmi aducă aminte mirosul de ars. S-a dovedit util însă şi ca jucărie pentru Nectaria, dar mai ales ca stimul pentru Măriuţa, care are nevoie de "încurajare" dimineaţa la îmbrăcat şi la spălatul pe faţă sau la alte trebuşoare ("Până cântă zâmbăreţul ai timp să te îmbraci." e o propoziţie ce-a putut fi auzită în casa noastră în ultimile zile)
Trăiască fraţii noştri chinezi care ştiu să creeze obiecte amuzante şi ieftine!

3 comentarii:

Lada cu minuni spunea...

Un zâmbăreţ dintr-acela ne-ar folosi şi nouă!
La noi funcţionează (uneori) ideea de întrecere: care se îmbracă mai repede - ea, Flavia sau Ilinca prin mine :)

corina spunea...

Foarte frumoase obiecte si utile!
Dar imi place zambila ta cea roz.Pe unde am mai colindat, m-am intalnit si cu una mov.Acestor flori li se potriveste aproape orice culoare.
Va doresc o sambata linistita!

RamonaM spunea...

M-a amuzat postarea asta...mai ales cu trezitu,...si eu imi doresc dar nu reusesc...eu mai mult am inceput noaptea sa ma trezesc.

Si noi avem o Nectarica sau Nectarici...Sa ne traiasca copiii si sa ne aduca mantuire.
Te pup.

Blog Archive