miercuri, aprilie 06, 2011

Mini curs de otrăvire eficientă, editare

O nouă editare: În urma sugestiilor primite de la două persoane dragi, aş vrea să precizez că rândurile de mai jos nu se vor o "judecată a păcătosului" (eu însămi am un viciu cu care mă lupt fără succes : dulciurile), ci un avertisment izvorât din disperarea provocată de creşterea uriaşă a numărului de fumători (în Cluj de pildă, aproape peste tot unde merg se fumează: pe stradă, la piaţă, diverse birouri, magazine, lângă biblioteci, în spitale etc.) . Aceştia sunt părinţi de multe ori, iar copiii lor, pe care sunt convinsă că îi iubesc, sunt intoxicaţi, volens, nolens cu fumul pe care nu au cum să îl evite. Ce vină au copiii ?!
Intenţia postării nu este să rănească (fumătorii sunt oameni supuşi patimii lor, aşa cum eu însămi sunt), ci un îndemn la recâştigarea libertăţii şi a sănătăţii personale şi a celor din jur.

În concluzie, iubesc (atât cât pot, n-am atins idealul creştin!) pe fumători, dar urăsc ţigările!

Că fumatul e nociv, o ştie deja toată lumea, deşi nu toţi au puterea să o recunoască. Dar dacă vreţi să fiţi siguri că îi otrăviţi eficient pe cei dragi, nu vă rămâne decât să aprindeţi ţigară după ţigară, cu sau fără filtru. Rezultat garantat în câţiva ani, satisfacţie maximă.
Ca de obicei, perseverenţa e cheia succesului, aşa că pentru a fi siguri de reuşită, aveţi o singură cale: fumaţi cât mai mult lângă persoanele pe care doriţi să le trimiteţi cât mai repede în Rai şi faceţi acest lucru zilnic.
Bonus: chiar dacă nu îi ajutaţi pe cei dragi să fumeze pasiv, inhalând bunătate de nicotină, monoxid de carbon & co din ţigările pe care le savuraţi în preajma lor, puteţi să vă asiguraţi că îşi primesc totuşi doza zilnică de otravă, din fumul îmbibat în hainele, pielea dvs., jucăriile, covoarele, pereţii, perdelele şi praful din casa unde aţi fumat.

Aveţi grijă să nu rataţi ocazia! Copiii pot să beneficieze de puţin plumb, arsenic, formaldehidă sau de oricare dintre cele aproximativ 4000 de substanţe toxice din tutun, chiar şi numai ducând la gură obiecte "afumate" sau jucându-se cu părul, hainele, pielea dvs. de fumător conştiincios. Respiraţia lor, mai rapidă decât a adulţilor, îi ajută să absoarbă mai mult fum; indirect dar sigur!

Cursul a luat sfârşit, sperăm să fiţi mulţumiţi de participare. Vă dorim succes şi o viaţă mai lungă decât vă străduiţi dvs. înşivă sa aveţi, alături de cei pe care îi iubiţi!

Puteţi citi mai multe, pe site-ul asociaţiei canadiene LUNG, dedicat sănătăţii aparatului respirator. Aceasta este sursa principală din care m-am inspirat.

Edit: Eu însămi am fumat cam o lună în anul întâi de facultate , greşeală pe care o regret şi azi...

1 comentarii:

g.cojocaru spunea...

Felicitari pentru articol! Foare real si, sper eu, util. Sper sa il citeasca cat mai multi fumatori - parinti sau nu.

Blog Archive