joi, august 05, 2010

Activităţi simple şi distractive pentru 4 ani

Cusutul pe pânză de in

materiale: pânză, gherghef, ac bont, aţă colorată (noi folosim mouline)
modele: am pus-o pe Măriuţa să deseneze ceva pe pânză; ea a ales un copăcel; modelul este...postmodern judecând după formă şi culori, dar contează distracţia! Durează până învăţăm pe unde trebuie să intre acul, dar având în vedere că eu am fost catastrofă la lucru manual, mă bucur să văd că Măriuţa ştie mai mult acum decât ştiam eu la... 11-12 ani.
sursa de inspiraţie: minunata carte The Creative Family, autor Amanda Blake Soule








Cusutul pe şablon
Aici stăm muuuuuuuult mai bine! După cum se vede în imagini.
sursa de inspiraţie: excelenta carte Să coasem cu Aricel, editura Eikon




































Ultima idee (fără poze!): desenul cu... cremă de ras
materiale: cremă de ras, carton/hârtie mai groasă, (apă), degeţele harnice, coloranţi alimentari sau acuarele/guaşe etc...
sursa de inspiraţie: unul din blogurile din blogroll
observaţii: e de preferat să desfăşuraţi activitatea afară, din motive lesne de înţeles!

2 comentarii:

Copii spunea...

Este foarte important sa avem grija de educatia celor mici. Va multumim pentru aceste informatii!

Icoane pentru suflet spunea...

multumesc mult pt idei. iar am descoperit carti interesante cu ajutorul tau. cu cele de la editura eikon e simplu, le pot gasi si eu, dar cea cu creative family, se poate gasi si la noi in tara? eu n-am gasit decat pe amazon, imi inchipui ca e foarte scump sa mi-o trimita din state

Blog Archive