sâmbătă, iunie 19, 2010

Sondaj simplu pentru femei

Am adăugat în bara din stânga (sub căsuţa de căutare) un sondaj scurt adresat în special femeilor. Ideea mi-a venit după discuţia cu doctoriţa ginecolog care m-a asistat la naştere. Vă rog mult să vă "rupeţi" câteva secunde pentru a răspunde la întrebare; dacă doriţi să lăsaţi şi comentarii o puteţi face aici, la această postare. Voi explica odată cu expirarea timpului alocat sondajului, motivaţia pentru care l-am postat.

Blinkie de la Lumea Piticilor

8 comentarii:

Unknown spunea...

Haha, m-ai prins, chiar am de gand sa nasc acasa urmatoarea progenitura si ma gandeam ca, atunci cand aflu de bebe, sa lamuresc aspectele medicco-legale pentru ca sunt convinsa ca va fi o initiativa care va avea bete in roate - ma gandesc la acea adeverinta pe baza careia iei certificatul de nastere de la primarie de exemplu!

Icoane pentru suflet spunea...

Eu am cinci cezariene, asa ca nu vad cum as putea sa nasc acasa. in cazul meu, nasterea la spital ne-a salvat viata si copilului, si mie, cel putin la prima nastere. pe urma ar fi fost chiar frumos sa nasc normal, acasa, dar n-am gasit doctori care sa incerce macar nastere normala la spital, acasa era deja sf

Ozana spunea...

Eu am nascut acasa (cu moasa si asistenta), dar... in Olanda. Sper sa mai stau destul timp pe aici, pentru ca mai vreau cel putin un copil si vreau sa nasc tot acasa.

Loredana spunea...

Felicitari pentru micuta voastra. e o comoara. sa fie sanatoasa si sava creasca mari fetele!

Ena si Alexandra spunea...

Eu tare as naste acasa. Pe Nectarie l-am nascut natural, pe Maria prin cezariana, acum pentru cand va veni urmatorul tare mi-as dori sa gasesc un doctor care sa accepte nasterea naturala dupa cezariana. Din pacate in Romania nici macar nu am auzit ca s-ar face asa ceva, dar inca mai caut.
Am o prietena care a discutat cu o moasa din Marea Britanie si acolo nasterea acasa e o optiune reala, femeile sunt asistate cu grija, competenta si intelegere si nasc acasa cel mai adesea si fara epiziotomie sau rupere, ceea ce aici nici macar nu auzi ca ar fi posibil. Suntem foarte in urma, la spital cand nasti, parca esti bagata la inchisoare, fara niciun membru al familiei, legata de aparate, in pozitii incomode, asa se sporeste stresul foarte mult.
Dar uneori ma gandesc ca daca asta e crucea femeii, macar sa fie copilul sanatos si mama dupa aceea, ca se uita si dupa o vreme, ca spalata pe creier :) esti gata sa o iei de la capat.
Ma bucur mult pentru venirea fetitei tale pe lume!
Alexandra

Kikimiki spunea...

Eu am nascut acasa singura , ma rog poveste lunga ...varianta foarte scurta e ca de la ambulanta nu m-au considerat urgenta si a venit salvarea dupa 7 ore ( in Bucuresti ) ..asta acu aproape 13 ani ..a fost dupa mine muult mai bine decat la spital ..La spital am ajuns intr-un final dar a fost un cosmar ... chiuretata pe viu ( cica sa ma curete de orice urma de placenta ,desi eram curata ca ma curatasem singura iar placenta iesise intreaga singurica), jignita si umilita de asistente ptr ca mi-am permis "luxul" sa astept ambulanta dar mai ales sa am neobrazarea sa fiu necasatorita ( el saracu era in camera de asteptare tremurand ca o varga de emotie si ingrijorare ) ...ma rog numai vreau sa imi amintesc ...un cosmar care a lasat fff multe urme mai ales la nivel psihic care mi-au creeat blocaje emotionale si de aici o gramada de probleme afectivo-socio-financiare.
A doua nastere a fost in tara mea de adoptie unde se poate fff bine alege sa nasti acasa cu moasa ( care face vro 4 ani de facultate +3 de stagiatura ptr asta ) dar poti la fel de bine sa nasti la spital si sa fi externata in cateva ore , daca totul este ok ,natural si bb fara probleme ..daca nu ramai internat NUMAI cat e necesar, ..urmatoarele ingrijiri atat ale mamei cat si ale lui bb se fac acasa de catre personal specializat , se perinda pe la tine acasa timp de 1 luna de zile ( daca e nevoie se prelungeste perioada) o armata de asistente si doctori pe diferite specialitati..dupa o luna te duci tu la ei ,plus ca ai niste asistente care vin de 3-4 PE ZI( ori de cate ori vrei ) sa te ajute si sa te invete ce si cum sa faci cu bb . Noi am fost la spital dar am plecat acasa dupa 3 ore si tareeee bine a fost ...cel putin ptr moralul meu faptul ca am fost in familie ,in casa mea si nu "ostatec" in spital.Sa va mai zic ca am nascut in 15 min de la prima contractie dureroasa :) :)
Cam asta e experienta mea la capitolul nastere ...asta nu inseamna ca toata lumea trebuie sa fie ca mine ,cred ca fiecare nastere e unica si se face in functie de problematica sarcinii si a mamicii respective .Dupa mine care urasc ca fiu "ostatec" ,nasterea ideala la o sarcina normala fara probleme e acasa ,in ritmul tau si cu cat mai putina lume in jur si mai ales cu cat mai putine sfaturi ( care oricat de bine intentionate ar fi nu poti sa le urmezi :)) )
Dar ma repet este stric parerea mea adaptata necesitatilor mele :P
Pupici si poate ne mai scrii povesti despre Măriuta , Nectaria si offcourse mamica lor draga .

magdala spunea...

Iulia, felicitari pentru tot ceea ce faci pentru copii! Sa te bucuri de micuta si de cealalta mariuta:)ti-am descoperit blog-ul din intamplare si imi place mult.
cu nasterea pot sa zic ca am patit-o rau: mi-au rupt apa la Elias, cica din greseala, la un tuseu mic si apoi m-au trimis unde vad cu ochii, ca nu mai au locuri pentru mamici sau bebei. si nici macar o ambulanta nu mi-au dat, nu m-au trimis nicaieri!!!! e strigator la cer! mi-e rau cand imi aduc aminte. pana la urma am ajuns la caritas, de care nici nu stiam, acolo m-a luat dr de garda si am nascut natural 100%, fara nicio epidurala nimic. Slava DOmnului ca suntem amandoi sanatosi pana la urma!
acum un off-topic:) cum pui toate imaginile astea pe blog, adsense-urile, dar nu alea standarde, ci astea selectionate? pls pls, help!
MULTAM FAIN!

@irina_sweet_home spunea...

parerea mea o stii deja, hihi, eu n-as naste acasa. Spitalul e spital, au sala de operatii, incubator, tot felul de medici - neonatolog, anestezist, chirurg.Ceea ce nu poti avea acasa cu toata bunavointa.

Blog Archive