luni, septembrie 14, 2009

Carti pentru mari si mici


Am ramas in urma cu scrisul pe blog datorita inceputului gradinitei si serviciului. Amanunte mai tarziu; dar cum am obosit de atat lucru ne aflam in plin concediu de sanatate (Mariuta are o viroza pe care am avut-o si eu acum vreo saptamana...). Asa ca savuram tovarasia prietenilor nostri dragi: cartile. Iata despre ce e vorba acum:
"Ghici cat de mult te iubesc", o carte minunata, pe care am primit-o chiar de ziua nasterii Sfintei Maria si care ne-a bucurat mult prin caldura si delicatetea ce o caracterizeaza. Succesul lecturii a fost asa de mare, ca acum sunt solicitata in fiecare seara s-o citesc, iar Mariuta face gesturi largi (deschizandu-si bratele, de plida) sa imi arate cat de mult ma iubeste si ea si ma intreaba :"E mult?"Castanuta-cel-Mic si Castanuta-cel-Mare au devenit deja prietenii nostri, pe care ii imitam si pe afara la joaca, topaind sau masurandu-ne din cap pana in picioare si ne place mai ales scena adormirii celui mic, in bratele parintelui sau, dupa ce si-a exprimat nemarginita sa iubire. As indrazni sa spun ca "Te iubesc pana la luna" e una dintre cele mai frumoase declaratii de dragoste pe care un pui (de om) o poate face mamei/tatalui sau, iar completarea "Te iubesc pana la luna si inapoi" pe care o face Castanuta-cel-Mare, reprezinta masura dragostei parintesti, intr-o lume in care se pare ca uitam tot mai mult de bucuria de a fi parinte...
O carte cu imagini pline de gingasie si caldura, oferita cititorilor de editura despre care v-am mai vorbit, Cartea Copiilor.

Si am mai descoperit ceva :) tot cu mare bucurie, 2 povesti ilustrate de acelasi Eric Carle:
http://www.youtube.com/watch?v=w3Hvzh2BTxE
http://www.youtube.com/watch?v=1J-GL5FJ0wQ
Va invit sa va bucurati impreuna cu micutii vostri !


0 comentarii:

Blog Archive