sâmbătă, iulie 25, 2009

Fericit cel ce se gandeste la sarac si la sarman II


Cu cateva luni in urma scriam despre o mama de etnie roma si cei 3 copii ai sai. Ajutorul pe care l-a primit de la Amalia, si de la vecinii mei a bucurat-o mult, chiar daca eu am tot amanat sa scriu despre acest lucru.
In prezent femeia locuieste in Cluj, in baraca reconstruita, mai jos de Selgros, peste calea ferata; lucreaza in continuare ca femeie de servici la magazinul de obiecte bisericesti al dnei. Bizau (unde a primit si pachetele de la Amalia si de la mine) si i-ar prinde bine o noua mana de ajutor (alimente, haine, bonuri de masa orice are fiecare disponibil). Telefonul pe care si-l cumparase mi-a spus ca l-a amanetat ca sa cumpere mancare pentru cei 3 copii. Astept sa ma sune duminica seara pe fix si m-as bucura mult sa am macar o veste buna pentru ea.
Ce ziceti?

0 comentarii:

Blog Archive