marți, aprilie 21, 2009

Hristos a înviat!

Ne-am întors în Vinerea Mare seara. Obosiţi, plini de sare şi dornici de un duş! N-am avut norocul... dar în comparaţie cu ce am văzut, lipsa duşului e total insignifiantă!
Am coborât în faţă la Billa şi aşteptam un taxi când am auzit un zgomot puternic. Peste câteva minute ne-am dat seama că o motocicletă cu 2 bărbaţi a intrat frontal într-o maşină. Am văzut la câţiva metri de noi, ce vedeam numai în filme: un om întins pe asfalt, inconştient, ambulanţă, poliţie, resuscitare pe asfalt. Şi în tot acest timp gândul ca poate cei doi sunt pe moarte în Vinerea Mare. Măriuţa a început să plângă când l-a văzut pe bărbatul întins şi i-am spus că-l duce la spital ambulanţa. M-a întrebat: Nu-l doare ce-i face dnul. doctor? I-am răspuns că nu îl va durea, dar că are mare nevoie de ajutor şi că trebuie întotdeauna să mă ţină de mână când trecem strada şi să mă asculte când suntem pe şosea, ca să nu ne lovească maşinile... Nu m-am gândit niciodată că voi da astfel de lecţii în astfel de momente nefericite! Am strâns-o tare în braţe, mai ales că în urmă cu 3 ani, în Vinerea Mare, venea pe lume Măriuţa...
Am reuşit să plecăm cam în jumătate de oră; unul din bărbaţi nu răspundea încă la manevrele de prim ajutor, celălalt fusese dus deja la Urgenţe. Mă tot întreb ce s-a întîmplat cu ei. Domnul să-i ajute!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pacat ca ati vazut un asemenea necaz...Dumnezeu sa-i aiba in paza pe bietii oameni! Cred ca pt cea mica este traumatizant sa vada asa ceva la varsta ei...Stii? Acum trei ani, in Vinerea Mare, petreceam ultima zi la Terapie intensiva cu a mea Mariuta. Avea 9 zile. A doua zi am ajuns acasa si ne-am inceput viata de familie: in trei! Ce coincidenta cu cifrele astea, nu?
Te pup!

Anonim spunea...

Aaa, am uitat: la multi ani Mariuta! Sa ai o viata lunga si binecuvantata cu tot ce-i mai frumos! Chiar daca am facut urarea abia acum...

Iulia spunea...

Multumim!Urarea e oricand binevenita si o primim cu bucurie! LA multi ani luminosi, Anei, se pare ca fetele noastre s-au nascut in zile apropiate!

Blog Archive