vineri, decembrie 12, 2008

Cu recunostinţă, domnilor doctori...


Un rand scris de Nicoleta mi-a atras atenţia şi m-a făcut să scriu: "personalul medical care au uitat sa zambeasca oamenilor pe care ii ajuta, sa le intoarca Domnul zambetul".
In aceste ultime săptămâni am avut ocazia să cunosc mai multi doctori. Din diferite spitale. Diferite specializări. Şi, în ciuda neplăcerii pe care mi-o provoacă spitalele, am simţit o reală bucurie că i-am cunoscut. Doctoriţa de la ORL (UPU, Cluj), care a tratat-o pe Măriuţa cu blândeţe şi cu zâmbet, deşi are zeci de urgenţe zilnic (cine a mers la ORL cu un prichindel înţelege ce vreau să spun), doctorul (rezident) foarte politicos şi calm, care m-a consultat ieri la Urgenţe ORL (Medicala II), radiologul care a "pozat" zeci de pacienţi ieri, dintre care unii abia se puteau mişca. Ar mai fi de adăugat asistentele, care s-au purtat cu multă omenie, în special o doamnă de la Spitalul CFR, care mi-a adus şi mâncare de la cantină pentru Măriuţa, în timp ce aşteptam ca soţul meu să fie operat. NU am avut bani şi NU am răsplătit aceste gesturi frumoase decât cu un Mulţumesc cald. Domnul să le răsplătească bunăvoinţa şi dărnicia!

P.S. Ca totul să fie şi mai frumos, farmacistul care mi-a dat antibioticul prescris ( suficient de scump ca să îl lase pe Moşu' lefter de tot!), mi l-a dat gratuit, deşi i-am explicat de ce era completată reţeta incorect. Mi-a spus că şi aşa îmi doream un cadou de la Moşu'... Cum să nu fii recunoscător?!
Blinkie de la Lumea Piticilor

5 comentarii:

nicoleta spunea...

O experienta minunata, chiar daca in momente grele pentru voi.
Stii ce s-a intamplat dupa rugaciunea in grup? ASistena ne-a zambit, a vorbit cu noi, ne-a adus chiar si o ratusca sa stam cuminti la sedinta de aerosoli.
Eu stiu foarte bine ce inseamna munca de spital si cat de greu este uneori sa faci fata...faptul ca i-am trecut la rugaciune nu a fost o critica, mai mult o dorinta de a le fi de ajutor.
Multa sanatate va dorim

Iulia spunea...

Ei...am si critici, dar le las pe mai tarziu!:) Adevarul e ca au o munca f. grea si orice rugaciune e binevenita!

Alinadel spunea...

Eu cred ca aceste gesturi frumoase sunt asigurarea ca Dumnezeu va iubeste! Te-a mangaiat MANA Lui in vremuri grele.

Anonim spunea...

Doamne ajuta!

Draga Iulia, sper din tot sufletul sa se insanatoseasca sotul si Mariuta sa nu mai aiba probleme la ORL.
Te admir pentru puterea ta de lupta!

Cu drag,

Simina S

treangelsmother spunea...

Draga Iulia si eu am avut experiente placute cu personalul din spital si cand am fost cu copiii si cand am nascut mai ales, am crezut ca am avut ingeri nu asistente la sala de nastere... si nu l-am dat nimic... cred ca si noi trebuie sa le zambim lor si sa ne straduim pe cat posibil sa le facem serviciul cat mai usor caci noi fiecare ne avem pe noi insine de suportat dar ele o multime de oameni... cred ca daca noi le oferim zambet, caldura sufleteasca si rugaciune asa cum spune si Nicoleta , nu au cum sa nu raspunda la acest "tratament"... Slava lui Dumnezeu ca ne arata mereu cat de mult ne iubeste ...si pe voi ca ati trecut cu bine de eveniment.

Blog Archive